خواص خوردن آلبالو در حاملگی و دوران شیردهی

خواص خوردن آلبالو در حاملگی و دوران شیردهی در سایت جسارت

آلبالو در حاملگی ,خواص آلبالو در حاملگی,آلبالو حاملگی,خوردن آلبالو در حاملگی,مصرف البالو در حاملگی,خوردن آلبالو در دوران حاملگی,خواص آلبالو در بارداری,البالو و حاملگی,آلبالو برای حاملگی,خوردن آلبالو در بارداری,مصرف آلبالو در بارداری,خوردن گیلاس در دوران حاملگی,خوردن آلبالو در دوران بارداری,خوردن گیلاس در دوران بارداری,مصرف آلبالو در دوران بارداری,خوردن آلبالو خشک در دوران بارداری,خوردن آلبالو خشکه در دوران بارداری,خوردن آب آلبالو در دوران بارداری,خوردن ترشی آلبالو در دوران بارداری,فواید خوردن آلبالو در دوران بارداری

خواص خوردن آلبالو در حاملگی و دوران شیردهی

آلبالو در حاملگی , خواص آلبالو در حاملگی , آلبالو حاملگی , خوردن آلبالو در حاملگی

در این مطلب از سایت جسارت به خواص خوردن آلبالو در حاملگی و دوران شیردهی می پردازیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

وقتی آلبالو خوردید روی آن آب نخورید، مایعات به طور کلی روی میوه‌ها آن را «باد کرده» می‌کند و این وضع برای دستگاه هاضمه خطرات جدی در بر دارد. در فاصله غذاهای اصلی می‌توانید آلبالو را بخورید زیرا خیلی زود هضم می‌شود یک مرتبه مقدار زیادی آلبالو نخورید بلکه به مقدار کم بخورید و در موقع خوردن هم خوب آن را بجوید.

آلبالو در حاملگی

وقتی آلبالوخوردید روی آن آب نخورید، مایعات به طور کلی روی میوه‌ها آن را «باد کرده» می‌کند و این وضع برای دستگاه هاضمه خطرات جدی در بر دارد. در فاصله آلبالوغذاهای اصلی می‌توانید آلبالو را بخورید زیرا خیلی زود هضم می‌شود یک مرتبه مقدار زیادی آلبالو نخورید بلکه به مقدار کم بخورید و در موقع خوردن هم خوب آن را بجوید.کسانی که آلبالوورم روده دارند چون آلبالو ترش است و سلولز دارد دیر هضم می‌شود. مصرف مقادیر متعادل آلبالو و گیلاس در دوره بارداری مفید بوده و مشکلی برای مادران باردار ایجاد نمیکند ولی بی خطر بودن دم آلبالو و مصارف دیگر از این میوه به اثبات نرسیده است .

کسانی که ورم روده دارند چون آلبالو ترش است و سلولز دارد دیر هضم می‌شود. کسانی که از معده یا روده‌ها علیل هستند می‌توانند آلبالوی پخته را به صورت کمپوت یا مربا مصرف کنند، البته در این موارد آلبالو چون پخته می‌شود، قسمتی از مواد حیاتی خصوصا ویتامین‌های خود را از دست می‌دهد ولی به آسانی هضم می‌شود. با وجود این بعضی از کسانی که از جهت معده و یا روده‌ها علیل هستند، می‌توانند هضم آلبالو را تحمل کنند به شرطی که صبح ناشتا به مقدار کم آن هم کاملا رسیده باشد، مصرف کنند. کسانی که دیابت دارند می‌توانند به حد اعتدال آلبالو بخورند زیرا قند آلبالو از نوع لولوز است و این قند را بیماران دیابتیک می‌توانند جذب کنند. اشخاصی که چاق هستند نباید آلبالو را به عنوان دسر یا غذای اضافی علاوه بر غذاهای مخصوص رژیم خود مصرف کنند ولی به عنوان یک غذای اصلی می‌توانند آلبالو مصرف نمایند زیرا آلبالو دارای کالری کمی است و شیپور اشتهای کاذب را خفه می‌کند!

خواص آلبالو در حاملگی

آلبالوکسانی که از معده یا روده‌ها علیل هستند می‌توانند آلبالوی پخته را به صورت کمپوت یا مربا مصرف کنند، البته در این موارد آلبالو چون پخته می‌شود، قسمتی از مواد حیاتی خصوصا ویتامین‌های خود را از دست می‌دهد ولی به آسانی هضم می‌شود. آلبالوبا وجود این بعضی از کسانی که از جهت معده و یا روده‌ها علیل هستند، می‌توانند هضم آلبالورا تحمل کنند به شرطی که صبح ناشتا به مقدار کم آن هم کاملا رسیده باشد، مصرف کنند.

خواص خوردن آلبالو در حاملگی و دوران شیردهی

آلبالو در حاملگی , خواص آلبالو در حاملگی , آلبالو حاملگی , خوردن آلبالو در حاملگی

کسانی که بیماری کلیه دارند، اشخاصی که رماتیسم دارند اگر آلبالو بخورند از بروز نقرس در آنها جلوگیری خواهد شد. کسانی که بیماری قلبی دارند چون آلبالو ادرارآور است پتاسیم آن از باقیمانده نمک در عروق جلوگیری می‌کند و به صورت ادرار آن را خارج می‌کند و در نتیجه به قلب کمک می‌کند. خانم‌هایی که می‌خواهند دارای رنگ درخشانی شوند و زیبایی چهره آنها مورد توجه قرار گیرد برای صاف شدن خون خود باید آلبالو بخورند. مصارف دیگر آلبالو جوشانده دم آلبالو بی‌اندازه ادرارآور است و کسانی که به حبس‌البول یا اختلال کلیه و یا مثانه مبتلا هستند باید آن را مصرف کنند. برای تهیه این جوشانده باید ۳۰ گرم دم آلبالو را که خشک کرده‌اید در یک لیتر آب ۱۰ دقیقه بجوشانید و بعد آن را مصرف کنید. در طب جدید هم جوشانده دم آلبالو در مواردی که بخواهند خروج ادرار را زیادتر کنند، مصرف می‌شود. مغز هسته آلبالو را می‌کوبند و از آن روغن مایعی می‌‌گیرند که قرن‌هاست با موفقیت رماتیسم را شفا می‌بخشد.

آلبالو حاملگی

آلبالو باعث کاهش فشار خون می‌شود، بنابراین مصرف آن برای افرادی که دارای فشارخون بالایی هستند مفید است؛ آلبالوعلاوه بر این، غلظت خون را کم می کند و برای رفع مشکل کم‌خونی توصیه می‌شود. آلبالوخاصیت صفرابری دارد و به دفع سنگ کلیه و کیسه صفرا کمک می‌کند. البته می‌گویند اگر آب یا مربای آلبالو با کمی رازیانه مخلوط شود، برای دفع سنگ مثانه و آلبالورفع‌سوزش مجاری ادرار مفید است.

مصرف آلبالو، چربی خون، قند خون و فشارهای اکسیداتیو را که از عوامل اصلی بروز بیماری دیابت است، کاهش می دهد.  محققان دانشگاه میشیگان دریافتند بعد از ۹۰ روز مصرف روزانه آلبالو علی رغم مصرف غذاهای سرشار از هیدارت کربن، میزان کلسترول،‌ انسولین، گلوکز و آنتی اکسیدان های بدن موش ها تنها میزان کمی افزایش نشان داد.  با مصرف آلبالو می توان با این فاکتورهای عامل بروز دیابت به خوبی مقابله کرد. هم اکنون محققان در حال تحقیقات بیشتر هستند تا مواد تاثیرگذار موجود در آلبالو در این زمینه را کشف کنند.

خوردن آلبالو در حاملگی

آلبالوبرطرف کننده تشنگی است و شربت آن بهترین دارو برای افرادی است که عطش فراوان دارند. صفرا را از بین می برد و قی و اسهال صفراوی را درمان می کند.  مصرف آن برای گرم مزاجان و افرادی که چربی زیادی در شکم دارند، مفید است. جوشانده مغز هسته اش با یک دهم وزنش از رازیانه، سنگ های کلیه و مثانه را از بین می برد. مصرف چند روز متوالی شربت یا مربای آلبالو، داروی نارسایی کبد و معالج ورم معده و روده است.

آلبالو در حاملگی